środa, 22 grudnia 2010

Anita Werner

W ostatni weekend chodziła mi po głowie Anita Werner.
Wystąpiła w Milionerach i w końcu mówiła coś od siebie, a nie przekazywała suche newsy.
Niestety nie powaliła mnie, raczej gadatliwa... ale nie o tym.
The thing is, is she ours?

Co przemawia za jej wysokim potencjałem to:
- upodobanie do męskiego stylu ubioru
- ten wzrost ;)
- bardzo niski sexy głos
- krótkie blond włosy /subiektywna opinia bo misiek też takie ma :P /
- ten look
- te rysy twarzy
- zamiłowanie do motoryzacji

Miśkowi nie włącza się radar.
A mi owszem.


najkia

5 komentarzy:

  1. Mnie i Asi również homoradary piszczą :P Na 99% nam się wydaje, że jest nasza. I nam obu również się podoba, ach ten głos :) zakochana-w-dziewczynie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda? :)
    Miśkowi się NIE podoba :P nasze gusta rzadko są zbieżne w tej kwestii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. she's gorgeous and such an atractive, but...is she really gay? would be marvelous.

    OdpowiedzUsuń