poniedziałek, 21 lutego 2011

„III zasada dynamiki Newtona”

Jeżeli ciało A oddziałuje na ciało B to ciało C się nie wpierdala!

Pozwalam sobie na taki fejsbukowy wstęp tylko dlatego, że na podstawie pewnego przykładu chce nakłonić do analizy tego prawa i uwypuklić wspólnie wnioski z niego płynące.

Miejsce: klub  branżowy
Czas: sobotni wieczór
Opis sytuacji: Ciało „A” przebywając w interakcji z ciałem „B” spędza ze znajomymi wieczór w wyżej wymienionym miejscu. Po kilku piwach do ciała „A” podchodzi ciało „C” nie robiąc sobie nic z obecności w zdarzeniu ciała „B”. Przeuroczo uśmiechając się i eksponując swoje wdzięki nad ciałem A zaczyna:
C: cześć, może miałabyś ochotę ze mną zatańczyć?
[ciało B: WTF o_O?!]
A: Nie, sorry ale jestem ze swoją dziewczyną.
[ciało B: ^^ …]
Ciało C odchodzi, ciało B osiąga temperaturę wrzenia

KURTYNA

Pytania pomocnicze:
  1. Gdzie jest granica między odwagą, a bezczelnością?
  2. Jaki jest stosunek ilości przyjętych % do szybkości wystąpienia objawów odmóżdżenia ?
  3. Czy ciało C miało świadomość wystąpienia ewentualnych skutków ubocznych ze strony ciała B?
Analiza pominięta ze względu na szybkie pojawienie się w orbicie zainteresowań ciała C innych ciał.

Wniosek: c się nie wpier**** bo w zęby może zarobić!
Wniosek uwypuklony: C SIĘ NIE WPIER**** BO W ZĘBY MOŻE ZAROBIĆ !

S. - jak spokój

4 komentarze:

  1. :D świetne, powinnaś pisać! tako rzecze internetowy znawca :) czy ciało C może mieć coś na swoją obronę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Linia obrony ciała C musiałaby być starannie ułozona, a i to daje nikła gwarancje wybronienia sie... no ale wysłucham (wyczytam)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako ciało A chciałam zabrać głos:

    nie zdawałam sobie sprawy, że ta sytuacja, aż tak poruszyła moim słodkim ciałkiem B, otóż Kochanie moje, ja nawet nie pamiętam jak ciało C wyglądało ;)

    Misiek jest zazdrosny :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, świetnie napisane :) Ale ostatecznie bilans wychodzi na plus, ciało B może być dumne przecież z odpowiedzi ciała A ;) zakochana-w-dziewczynie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń